Elax , du er en af de mest erfarne spillere i vores samfund, og du bør forstå, hvad det vil sige at "sprænge fedt foran nogen" ... Det kan være en joke, jeg forstår, men du bør også tilstrækkeligt forstå, at en anden spiller fanget i en fed mands eksplosion, bliver desorienteret i 6 sekunder, og hvad angår en færdighed, er dette et enormt tidsinterval i inaktivitet, og efter det skal du også afskære mængden af hjemløse med en kilometer. Jeg er sikker på du forstår hvad jeg mener ...
Du forekom mig altid at være en tilstrækkelig og giftfri spiller, tilsyneladende tog jeg fejl ...
[SPOILER = "In Eng for Elax"]
Elax , du er en af de mest erfarne spillere i vores samfund, og du bør forstå, hvad det egentlig betyder "at sprænge en boomer foran nogen ..." Det er måske en joke, jeg forstår, men du skal også forstå det tilstrækkeligt at en anden spiller, der blev opkastet af boomerens eksplosion, bliver desorienteret i 6 sekunder, og som for en dygtig person er dette et enormt tidsinterval i inaktivitet, foruden lige efter det skal du også afskære en mængde af mobs med nærkamp. Jeg er sikker på, du ved hvad jeg mener ...
Jeg indrømmer, at du altid syntes mig som en tilstrækkelig og giftfri spiller, sandsynligvis tog jeg fejl ... [/ SPOILER] [SPOILER = "In Eng for Elax"] [/ SPOILER]
tr , jeg tror, du ikke vil benægte, at du er giftig, og i stedet for at tænde uanstændigheder, fornærmelser og overgreb fra de allerførste beskeder, skal du i alvorlig grad prøve at forklare en person, hvor dårligt sprog undertiden kan forstyrre sådanne færdigheder som dig . Jeg er mere end sikker på, at Elax forstår dig.
Hvis ikke, så vil du altid have endnu et trumfkort i ærmet, hvor du tilstrækkeligt og roligt forsøgte at forklare din indsigelse for en person, men han er simpelthen uigennemtrængelig. Når der er en tvist, vil trykreguleringsarmen altid være på siden af passende begrundelse.
Som et resultat kan du fortsætte med at konkurrere, hade og blande dig i hinanden, men husk, fyre, at ved at skyde og dræbe hinanden blander du dig ikke kun i dig selv, men også med dit hold som helhed.
Survivor modtog flere incaps forud for planen, som følge heraf - han nåede ikke flugten, derfor tabte holdet mere end 35 point, og fra det øjeblik begynder overtrædelsen af spillereglerne, som jeg personligt vil straffe.
Så længe du er i et hold, er du en helhed og spiller i hele holdets interesser, og ikke kun i dit eget.
[SPOILER = "Eng for Elax"]
Som en opsummering kan I begge fortsætte med at konkurrere, hade og blande sig i hinanden, men husk på, at fyre ved at skyde og dræbe hinanden - blander jer ikke kun i jer selv, men også med jeres team.
The Survivor modtog flere incaps forud for ordentlig tid som følge heraf - han nåede ikke at komme til saferomet, efterfølgende tabte hele holdet mere end 35 point og præcis fra det øjeblik begyndte overtrædelsen af spillereglerne og Jeg vil personligt straffe for det.
Så længe I begge er på et hold, er I én helhed og spiller i hele holdets interesser, og ikke kun i jeres eget.